dilluns, 31 de desembre del 2012

Missa d'acció de gràcies i de comiat



És difícil dir adéu, en tota experiència d'amistat sempre hi ha la consciència de la limitació que un dia tindrem que canviar, però això no treu que viquem cada moment intensament. Quinze anys a Tortosa han estat una experiència molt bonica, i com la rosa, no soles ha estat el perfum i el color, sinó també les espines. Però ha valgut lapena. Per això el que he viscut en aquests quinze anys marquen la meva biografia de forma definitiva. Ara, quan tinc que afrontar dificultats, tinc presents cares concretes que també les han afrontat i també quan tinc alegries també tinc cares concretes amb les que he compartit el goig i l'alegria. També quan tinc tasques concretes per fer present al Crist en el món, em sento acompanyat per tant sacerdots, diaques, laics, religiosos i religioses que han estat per a mi un testimoni d'amor al Crist i als demés.
En aquesta missa, l'acció de gràcies és a Déu perquè m'ha donat la oportunitat de compartir aquesta gran família diocesana i també, ara que tinc que marxar, el meu adeú està amarat de la dolçor de aquells amb el que he fet el camí, unes vegades en la llum, altres en la foscor, però sempre units per una estima que té el seu fonament en el Crist. En la meva memòria permaneixeran moltes coses, però una de forma molt concreta, una devoció més gran a la Mare de Déu, que enmig de la mar, la recordaré dient: Nostra Cinta sobre tot!
Gràcies per tantes coses.
Que Déu ens beneeixi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.